HTC Camera نرم افزار دوربین اچ تی سی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. با عرضه گوشی های هوشمند امروزه عکسبرداری و فیلمبرداری به جزئی جدا ناپذیر کاربران تبدیل شده است. کاربران تمایل زیادی به عکس های با کیفیت بالا داشته و دوست دارند تصاویر ثبت شده توسط دوربین گوشی از کیفیت قابل توجهی برخوردار باشد. شاید شما هم با تصاویری بی کیفیتی مواجه شوید که با بهترین گوشی های هوشمند بازار گرفته شده اند. دلیل این اتفاق می تواند عدم تنظیم صحیح نرم افزار دوربین و یا استفاده از برنامه های ثانویه باشد. شما با استفاده از نرم افزار اختصاصی دوربین اچ تی سی توانایی ثبت عکس های خارق العاده با کیفیت بسیار بالا را خواهید داشت. این برنامه دارای تنظیمات اتوماتیک بوده و کاربرانی که توانایی اعمال پارامتر های اصلی به صورت دستی بر روی دوربین ندارند می توانند به بهترین شکل عکاسی کنند. کنترل های دستی غنی و حالت های دوربین خلاق موجود در این برنامه آن را به یک دوربین ایده آل برای همه تبدیل کرده است. رابط بصری و تمیز برنامه به شما اجازه جابجایی آسان بین حالت های مختلف دوربین را خواهد داد. اگر شما هم جزو افزادی هستید که رضایت چندانی از نرم افزار دوربین پیشفرض گوشی را ندارند استفاده از این برنامه حرفه ای را به شما پیشنهاد می کنیم.

نکته: این برنامه به صورت انحصاری برای محصولات تولید شده شرکت HTC بوده و دیگر گوشی های هوشمند ممکن است امکان استفاده از آن را نداشته باشند.

توجه: این نرم افزار تنها بر روی دستگاه های با اندروید ۶ و بالاتر قابلیت اجرا دارد.

دانلود HTC Camera 8.50.861020 برنامه دوربین اچ تی سی اندروید

HTC Camera توسط توسعه دهنده HTC Corporation برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه امتیاز خوب ۴٫۲ از ۵ را در گوگل پلی به خود اختصاص داده و بیش از ۱۰۰ هزار دانلود رسمی نیز به ثبت رسانده است.