بازی KINGDOM HEARTS Unchained x عنوانی مشهور در سبک بازی های نقش آفرینی میباشد که به تازگی توسط کمپانی پر آوازه SQUARE ENIX INC ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی به انتشار رسیده است. بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۱۵ هزار نفر امتیاز ۴٫۰ از ۵٫۰ و بیش از ۱ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. در این بازی همراه شخصیت های متنوع و مختلف و صد البته دوست داشتنی مفاهیم دوستی و عشق ورزی را درک خواهید کرد و به مبارزه با تاریکی و شیاطین درون آن میروید.

در طول ۱۵ سال گذشته میلیون ها نفر از بازیبازان همراه شخصیت های دوست داشتنی نظیر میکی , دونالد , گوفی و یا قهرمانان Keyblade و هم چنین جنگجویان FINAL FANTASY داستان زیبای بازی KINGDOM HEARTS Unchained x را دنبال کرده اند و در درون بازی با مفاهیم دوستی بیش از پیش آشنا شده و به مقابله با نیروهای تاریکی و پلید پرداخته اند. در حال حاضر نیز KINGDOM HEARTS Unchained x به عنوان اولین بازی از سری KINGDOM HEARTS وارد سرزمین گوشی های هوشمند شده تا بتواند خیل عظیم دیگری از بازیبازان را به خود و داستان جذابش گره بزند.

نکته: پس از دانلود و نصب , بازی برای بار اول دیتایی حدود ۷۰۰ مگابایت را به صورت درون برنامه ای دانلود خواهد کرد پس برای اجرای نخست باید به اینترنتی پرسرعت متصل باشید تا فرآیند دانلود به راحتی انجام شود. هم چنین برای اجرای کامل بازی نیازمند ۱٫۱ گیگ حجم فضای خالی در گوشی خود خواهید بود.