بازی Soul of Legends عنوانی در سبک اکشن و نقش آفرینی میباشد که به تازگی توسط استودیو APPCROSS ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا ۲۳ هزار نفر امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ و بیش از ۱ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. در بازی پیشرو با انتخاب کاراکتر خود از میان کلاس های مختلف بازی وارد نبردی نفسگیر با دیگر بازیکنان در سرتاسر جهان خواهید شد. هم چنین سازندگان بازی نیز تاکید کرده اند که قسمت آنلاین این عنوان مورد توجه شان بوده و بیش تر بازیبازان نیز در این قسمت به بازی مشغول میشوند.

بازی افسانه روح عنوانی MOBA میباشد که تمرکز اصلی آن بر روی بخش چند نفره و آنلاین است. در بخشی باید با انتخاب قهرمان خود وارد نبردی بزرگ و پویا شوید و سعی کنید که پایگاه های دشمن را قبل از این که آنها شما را شکست دهند نابود کنید و پیروز میدان جنگ شوید. طبق گفته سازندگان بازی تک نفره بعد از مدتی خسته کننده میشود اما با پیدا کردن دوستان و دیگر بازیکنان میتوانید وارد بازی های چند نفره شده و اوج هیجان را در این قسمت از بازی تجربه کنید.

اگر از طرفداران بازی های چند نفره و هم چنین اکشن هستید Soul of Legends با گیم پلی زیبا , حجم مناسب و دیگر ویژگی های جذاب میتواند گزینه مناسبی برای گذراندن اوقات فراغتتان باشد.