بازی BlitzKeep عنوانی در سبک اکشن میباشد که به تازگی تو سط استودیو Flint Games LLC ساخته و پرداخته شده و با قیمت ۳ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۱۶ نفر امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ بار دانلود را تجربه نموده است. در این عنوان هدایت جنگجویی شجاع را بر عهده خواهید داشت و وظیفه تان نابودی کامل دشمنان بدون هیچ مکثی است تنها دو راه برای استراحت وجود دارد یا اینکه به منطقه ای امن برسید و یا بمیرید! به گفته سازندگان بازی گزینه دوم بیشتر اتفاق خواهد افتاد.

با پیشروی در بازی میتوانید کاراکتر خود را ارتقاء داده و سلاح ها و تجهیزات او را تقویت کنید تا بتوانید در برابر دشمنان قوی تر مبارزه کرده و یا در برابر باس فایت های بازی زنده بمانید. اگر از مرگ های پی در پی مایوس نمیشوید قطعا بازی پیشرو شما را مجذوب خواهد کرد فقط کافیست که دوباره و دوباره تلاش کنید تا برای یکبار هم که شده مرگ را به تعویق بیندازید.

برخی از نقد های سایت های معتبر در رابطه با بازی:

– بازی پیشرو ترکیبی از عناوین پین بال و RPG میباشد و به بهترین نحو کار خود را انجام داده است – Pocket Gamer

– تصاویر زیبا و زرق و برق دار بازی در نگاه اول کاملا مشخص خواهد شد – It’s New

– بازی جدید مورد علاقه من در این هفته – App Advice

– ایده بازی کاملا تازه و جذاب است , من آن را دوست دارم – Modern Jamming

داستان:

شما در نقش جنگجویی بی باک قرار خواهید گرفت که به تازگی به سرزمین خود بازگشته است. اما با ورود به سرزمین خود متوجه میشوید که خانواده و جهان شما توسط نیرو هایی شیطانی از بین رفته اند و در حال حاضر تمامی ۱۰ قلمرو درون سرزمین در تصرف آنهاست. حال این وظیفه بر عهده شماست که با سفر با هر ۱۰ قلمرو درون بازی دشمنان و موجودات شیطانی را شکست داده و آنان را یکبار برای همیشه نابود کنید.

نکته: نسخه قرار گرفته در سایت به صورت مود میباشد.