ArtFlow: Paint Draw Sketchbook نرم افزار حرفه ای نقاشی و طراحی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. آرت فلو یک ابزار قدرتمند برای تبدیل گوشی و تبلت شما به یک دفتر طراحی دیجیتالی با بیش از ۷۰ نوع ابزار مختلف شامل رنگ، براش، پاک کننده و غیره است. شما با استفاده از این نرم افزار نقاشی سریع و بصری با قدرت بالا می توانید تمامی طرح های اولیه ایجاد شده در ذهنتان را به واقعیت تبدیل کنید. استفاده کردن از انگشت برای پیاده کردن طرح ها بر روی صفحات دیجیتالی شاید کمی سخت باشد از این رو شما می توانید از قلم های حساس به فشار مثل Pen سری S شرکت سامسونگ به منظور افزایش دقت رسم خطوط استفاده کنید. ArtFlow ابزاری عالی برای بچه های بزرگتر از ۸ سال بوده و سبب افزایش خلاقیت آنها در زمینه طراحی و نقاشی خواهد شد. طراحی محیط کاربری و ابزار های این اپلیکیشن به گونه ای است که تمامی نیاز های کاربران در سطوح مبتدی تا حرفه ای را رفع می کند. نقطه اوج این برنامه را میتوان پیاده سازی قابلیت Palm rejection دانست. کاربران با استفاده از این ویژگی دیگر نگرانی از بابت زوم و رسم های ناخواسته به دلیل برخورد تصادفی انگشتان به صفحه نمایش نخواهند داشت.

پشتیبانی از قلم حساس به فشار بر روی گوشی های Samsung Galaxy Note (All) (SPen), Toshiba Excite Write و Tegra Note 7 تست شده است.

ArtFlow: Paint Draw Sketchbook تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۳ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۵۰۰ هزار بار به صورت رسمی دانلود شده است.

توجه: ویژگی هایی که با (**) نوشته شده اند بسته به نوع دستگاه و حافظه در دسترس بوده و ویژگی های مطرح شده با (***) نیز تنها در برخی از دستگاه ها با توجه به امکانات فعال هستند.