بازی “ماجرایی نور ستاره Starlit Adventures” یک عنوان سرگرم کننده در سبک ماجراجویی برای سیستم عامل اندروید می باشد که تاکنون در حدود ۱ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده و موفق به کسب امتیاز بسیار خوب ۴٫۶ از ۵ شده است. این عنوان که توسط استدیو بازی سازی Rockhead Games به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی به انتشار رسیده است، با توجه به گیم پلی سرگرم کننده و حجم نسبتا کم مورد استقبال کاربران بسیار زیادی واقع شده است. به طوری که در ثبت امتیاز ۴٫۶ از ۵ آن حدود ۲۸ هزار نفر نقش داشته اند!

در این بازی شما باید به Bo و Kikki کمک کنید تا بتوانند ستاره هایی را که از آسمان به سرقت رفته و در سرزمین های پایین تر مخفی شده اند را بازگردانند. در این ماجراجویی جذاب و سرگرم کننده که در مواردی می توان نام یک ماجراجویی حماسی را بر آن نهاد، با موانعی روبرو خواهید شد که باید با مهارت خود از آن ها عبور نمایید. علاوه بر موانع مختلف، پازل های متنوعی نیز پیش روی شما قرار خواهند گرفت که هرگز به سادگی حل نخواهند شد و برای حل کردن ان ها باید از هوش و ذکاوت خود بهره بگیرید.

این عنوان در کنار ماجراجویی، سبکی اکشن را نیز دنبال می کند که برای هر سن و سالی مناسب بوده و این اطمینان را به شما می دهد که تا ساعت ها سرگرم خواهید شد. در این بازی با شخصیت های دوست داشتنی آشنا خواهید شد که با وجود تصاویری زیبا و گیم پلی منحصر بفرد یک تجربه به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد.