بازی Extreme Monster Stunts 3D عنوانی در سبک مسابقه ای است که به تازگی توسط استودیو Multi Touch Games ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا ۵۹۳ نفر امتیاز ۴٫۰ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. در نقش راننده ماشین های غول پیکر قرار گرفته و با استفاده از مهارت های خود در کنترل اتومبیل , از موانع مختلفی که درون بازی قرار گرفته اند عبور کرده و به انجام کارهای نمایشی و هیجان انگیز بپردازید.

ماشین هیولا مانند خود را انتخاب کرده و با انجام کارهای هیجان انگیز و خطرناک آدرنالین خون خود را افزایش دهید. بازی پیشرو دارای کنترلی ساده و کار آمد میباشد به طوری که در سمت راست صفحه ترمز و هم چنین گاز اتومبیل قرار گرفته و در سمت چپ میزان شیب ماشین در هنگام پرش یا فرود قرار گرفته است که میتوانید در زمان مناسب از هر یک از آنها استفاده کنید.

Extreme Monster Stunts 3D برای تمامی سنین از کودکان گرفته تا بزرگسالان قابل استفاده است و به صورت کاملا رایگان در اختیار بازیبازان اندرویدی قرار گرفته. هم چنین بازی پیشرو با تمامی گوشی ها از تمامی برند های مشهور مانند: سامسونگ , نکسوس , نوکیا , موتورولا , سونی , اچ تی سی و غیره که دارای اندروید ۲٫۳ به بالا هستند سازگار میباشد.

لازم به ذکر است که این بازی توسط توسعه دهنده عناوینی همچون Train Simulator , Angry Shark 3D , Sniper 3D و Goat Simulator Free به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی به انتشار رسیده است.