بازی NoH: Exodus عنوانی جدید در سبک نقش آفرینی و اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو Digital Worlds JSC ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا حدود ۲ هزار نفر امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار دانلود را تجربه نموده است. بازی پیشرو با داشتن داستانی درگیرکننده , مبارزات هیجان انگیز و جذاب و هم چنین حجمی مناسب میتواند تا ساعت ها طیف گسترده ای از بازیبازان با سلیقه های مختلف را سرگرم نگه دارد.

داستان:

هزاران سرزمین در صلح و آرامش همراه شبکه هایی از پورتال های جادویی در کنار هم زندگی میکنند و شورایی قدرتمند نیز این صلح را سالهاست که حفظ کرده اند. اما ناگهان موجوداتی عجیب وارد برخی از این سرزمین ها شده و بدون هیچ رحمی شروع به کشتار مردم میکنند اما بدترین چیز در مورد حملات این موجودات زنده شدن دوباره مردمی است که توسط آنها کشته شده اند اما این بار مردم همان انسان های خوب و صلح جو نیستند بلکه آنها نیز به کشتار هم نوعان خود میپردازند. به تدریج سرزمین ها یکی پس از دیگری نابود میشوند و بدست این موجودات هولناک می افتند و مردمی که فرار کرده اند نیز به مرکز سیاره پناه میبرند جایی که شورا میتواند از آنها محافظت کند.

سرانجام تنها یک راه برای قطع ارتباط این موجودات با مردم بی گناه پیدا میشود و آن نابودی تمامی پورتال ها در سرتاسر سیاره است تا هیولاها نتوانند از طریق آنها حملات خود را پایه ریزی نمایند. تقریبا تمامی مردم از سرزمین های دیگر وارد مرکز سیاره شده اند و تنها تعداد انگشت شماری از جنگجویان قدرتمند در حال نبرد برای نابودی پورتال های باقی مانده هستند و شما نیز باید کنترل این جنگجویان را در بحبوحه نبرد بر عهده بگیرید.