بازی Stealin عنوانی در سبک استراتژی میباشد و به تازگی توسط استودیو Binary Banana LLC ساخته و پرداخته و با قیمت ۳ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. این عنوان تاکنون با مجموع آرا ۱۰۷ نفر امتیاز خوب ۴٫۷ از ۵٫۰ و بیش از ۱ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. لازم به ذکر است که هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای در بازی پیشرو وجود نخواهد داشت و تمامی آیتم های به صورت رایگان در دسترس شما هستند.

داستان:

انقلابی با نام استیلن منجر به شورشی بزرگ و بی رحمانه میشود و کسانی که این انقلاب را پایه ریزی کردند کشور مستقل و جدید با نام Stealinstan را داده اند. اما کسانی که انقلاب کرده اند بیشتر از اینها میخواهند و با حمله به دیگر کشور ها قصد تصرف آنها را دارند. در حال حاضر تنها منطقه ای که در مقابل آنها ایستادگی میکند Whiteslope نام دارد منطقه ای کوچک که پر از مردانی قوی و سرسخت میباشند که اجازه نفوذ به خاک خود به هیچ صورتی نخواهند داد. شما نیز در نقش یکی از این مردان قرار خواهید گرفت و با استفاده از تانک های پیشرفته ای که در اختیار خواهید داشت میتوانید زمین های تصرف شده را آزاد کنید و با نابودی استلین ها صلح را به جامعه خود و دیگر جهانیان باز گردانید.

Stealin عنوانی در سبک استراتژی است که نیازمند دستور ها و عکس العمل های سریع شما میباشد. هم چنین برای تکمیل آن باید سخت تلاش کنید. پس اگر دنبال چالشی واقعی هستید یکبار این بازی را امتحان کنید.

نکته: نسخه قرار گرفته در سایت به صورت مود میباشد.