آیا آماده سفری آرامش بخش به دنیای مجازی هستید؟

نشانه هایی را که سر راهتان قرار میگیرند را ترسیم کنید. در جهانی که مملو از رنگ ها , شکل ها و موسیقی های اعجاب برانگیز است, علامت ها را رسم کنید و با جمع آوری بایت ها از ترکیب زیبا سمعی و بصری عنوان Impossible Draw لذت ببرید.

مهارت های خود در زمینه طراحی را با بازی Impossible Draw به چالش بکشید. بازی بر پایه مفهوم شما از دنیای پیرامون خود ساخته شده است و به همین خاطر عناصری که در بازی کم اهمیت و پیش پا افتاده جلوه میکنند شما را با چالشی سخت مواجه خواهند کرد. با تلاش و پیشروی در بازی میتوانید پاداش ها و آیتم های جدید را آنلاک کنید که به شما در تجربه ای بهتر و عمیق تر کمک شایانی خواهد کرد. هم چنین شما میتوانید سفر های خود را در درون بازی سفارشی سازی کنید تا مهارت های خود را به سطح حرفه ای برسانید.

انواع حالت های مختلف برای بازی , جلوه های ویژه خیره کننده و موسیقی متن زیبا و جذاب تجربه ای لذت بخش و البته آرامش بخش را در اختیار بازیبازان قرار خواهد داد.

Impossible Draw توسط استودیو isTom Games ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا حدود ۳۰ هزار نفر امتیاز خوب ۴٫۲ از ۵٫۰ و بیش از ۱ میلیون با دانلود را تجربه نموده است.