گناه یک احساس سرد است. نسخه اصلی عنوان فارنهایت در سال ۲۰۰۵ منتشر شد بازی که توانست با گیم پلی ماجراجویی و داستانی تعاملی به موفقیتی چشم گیر دست پیدا کند. پس از موفقیت فارنهایت در میان بازیبازان و حتی اهل سینما سازنده بازی به فکر نسخه ریمستر این بازی افتاد که از لحاظ گرافیکی به روزرسانی شده بود و از تمامی کنترل های در دسترس در آن زمان پشتیبانی میکرد. حال همان نسخه ریمستر با داستانی غنی و چند لایه , گیم پلی نو آورانه و موسیقی اعجاب انگیز که ساخته آهنگساز معروف هالیوود Angelo Badalementi میباشد این بار برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

از رمز و راز قتلی که درون بازی رخ داده است با خبر شوید فارنهایت اندروید خاطرات بازیبازان قدیمی را زنده کرده و بازیبازان جدید را با عنوانی شگفت انگیز در سبک ماجرایی آشنا خواهد کرد.

عنوان Fahrenheit: Indigo Prophecy توسط استودیو Aspyr Media, Inc و با قیمت ۱۰ دلار در فروشگاه گوگل پلی به انتشار رسیده و تاکنون امتیاز خارق العاده ۴٫۵ از ۵٫۰ را کسب نموده است.

 لطفا توجه کنید: دوستانی که دیتا نسخه قبل بازی را دانلود کردند برای دانلود نسخه جدید احتیاجی به دانلود دوباره دیتا نخواهند داشت و دانلود فایل apk کفایت می کند!