زمانی که به عشق یک گوسفند حمله میشود!! چه میشود ؟ گوسفند قصه ی ما عصبانی میشود؟ نه ! “گوسفند دیوانه” میشود.

بازی “گوسفند دیوانه” عنوانی شاد و رنگارنگ با ۱۲ مرحله چالش برانگیز است که شما را در دنیاهای متنوع خودش غرق خواهد کرد. بازیکن در این بازی در نقش یه گوسفند عاشق که به دنبال عشق دزدیده شده خودش کوه ها و دشت ها را پشت سر میگذارد و با دشمنان متنوع مبارزه میکند قرار خواهد گرفت. علاوه بر دشمنان در این بازی شما شاهد باس فایت ها یا غول‌هایی هستید که در هر دنیا با یکی از آنها مواجه خواهید شد. ۶۰ فریم بر ثانیه بودن بازی و بخش ویژه جهت ثبت امتیاز بازیکنان و رقابت آنلاین را به این بازی اضافه کنید تا با یک عنوان سرگرم کننده روبرو شوید.

این بازی توسط تیم بازیسازی مستقل آوات سافت ساخته شده است و ساخت آن از حدودا یک سال قبل (بهمن ماه ۱۳۹۳) آغاز شد. آوات یک اسم قدیمی ایرانی میباشد که به معنای امید بوده . سازندگان اصلی این بازی : سید صادق یوسف زاده , مهدی پناهیان , مهدی طباطبایی , اوژن رضایی , سینا تاجیک بوده. که سید صادق یوسف زاده یکی از نویسندگان Androidkade می باشد.

توجه و حمایت کردن از ساخته های جوانان وطنی موجب پیشرفت در آن حوزه خواهد شد و ما نیز امیدواریم با حمایت شما عزیزان و هم چنین شنیدن نقد های سازنده نسبت به بازی گامی کوچک در این مسیر بر داریم.