بازی “قلب هیولا Monster Heart” یک عنوان پرطرفدار در سبک بازی های اکشن می باشد که توسط کمپانی بازی سازی Plamee Tech (CY) Limited ساخته شده و روانه فروشگاه گوگل پلی شده است. این بازی موفق به کسب امتیاز ۳٫۷ از ۵ شده که با توجه به این موضوع شاید کمی عجیب به نظر برسد که در حدود ۵۰ هزار بار تا کنون از گوگل پلی دانلود شده است!

داستان بازی حول محور انجمن شکارچیان در یک ماجراجویی هیجان انگیز می چرخد که با دنیایی تاریک و فانتزی، هیولاهای وحشتناک و سلاح های تخیلی همراه شده است. پس از حمله هیولا ها به سرزمین ما، تمام انسان ها تقریبا از بین رفته و جهان نابود شده است. تنها بازماندگانی که می توانند در مقابل هیولاها مقاومت کنند شما هستید که در نقش دو برادر شکارچی وارد میدان می شوید!

شما در بازی باید مهارت تیراندازی خود را بالا ببرید تا بتوانید در مقابل هیولاهایی مخوف تر، زشت تر و قدرتمند تر مقاومت نمایید. هر چقدر که در بازی پیشروی می کنید، مهارت شما نیز بیشتر به چالش کشیده می شود و ادامه راه برای شما سخت تر می گردد. حواستان را جمع کنید تا از هر سلاحی در موقعیت مناسب خود استفاده کنید.

گرافیک بازی با توجه به حجم آن در سطح بالایی قرار می گیرد که با وجود انیمیشن های عالی، گیم پلی فوق العاده و سبک اکشن می تواند شما را تا ساعت ها سرگرم نماید.

توجه توجه: بازی بر روی HTC One M8 با اندروید ۵٫۱٫۱ تست شده و برای اجرا احتیاج به اینترنت و فی-لتر شکن دارد.