آیا حاضرید برای نجات جهان کسی را که دوستش دارید قربانی کنید؟ سرانجام قسمت دوم سری محبوب و مشهور CHAOS RINGS نیز برای سیستم عامل اندروید منتشر گردید. عنوانی با گیم پلی RPG و داستانی درگیر کننده که هر بازیبازی را مجذوب خود خواهد کرد.

زمان متوقف شده است تمامی کشتی های جنگی به وسیه دشمن نابود گردیده است. در این عصر تاریکی , داروین تنها یک انتخاب دارد او باید ۵ قربانی مشخص شده را از بین ببرد و روح آنها را برای نجات دنیا تقدیم کند. آن ۵ قربانی ۵ دختر هستند که یکی از آنها دختری به نام ماری میباشد که از دوران کودکی با داروین دوست بوده است.

آیا داروین سرنوشت را تغییر میدهد و یا کسی را که دوست دارد از بین خواهد برد؟ جواب تمامی آنها به خود شما بستگی خواهد داشت.

ماجراجویی خود را در دنیای شگفت انگیز و گسترده بازی آغاز کنید. حتی اگر تا به امروز این بازی را تجربه نکرده اید به هیچ وجه این عنوان را از دست ندهید. قطعا عنوان حلقه هرج و مرج یکی از برترین انتخاب ها برای بازیبازان اندرویدی خواهد بود.

CHAOS RINGS II توسط استودیو مشهور و پر آوازه اسکوئر انیکس ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا ۵ هزار نفر امتیاز خوب ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.