سیاره مکعب ها اولین عنوان آنلاین چند نفره در سبک ساخت بلوک ها و ساختمان ها میباشد که دارای محیطی بسیار عظیم و گسترده است. شما در این بازی میتوانید مناطق خود را به دیگران اجاره داده و یا ساختمان ها و بناهای مورد علاقه خود را در مناطق خود بسازید. بازی از قابلیت چت نیز برخوردار میباشد که از طریق آن میتوانید نظرات خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

در بازی میتوانید ساختمان های خود را بر روی تکه های سیاره بسازید اما باید هر چند مدت اجاره آن تکه را پرداخت کنید در غیر این صورت بازیکنان دیگر میتوانند آن تکه را خریداری کرده و ساختمان شما را تصرف و یا تخریب کنند.

تمامی ساختمان ها ۱۶ در ۱۶ مکعب بوده و ارتفاع آنها ۲۵۶ مکعب است هم چنین برای مشاهده تمامی تکه های خود در سیاره عظیم بازی میتوانید حالت ” نمایش تکه های من ” را فعال کرده تا مناطق شما مشخص شوند.

قلعه های باستانی , جزایر , کلیساهای بزرگ , اهرام مصر , بناهای تاریخی و حماسی و بسیاری دیگر از شهر های بزرگ در سیاره گسترده بازی وجود دارند و شما فقط کافیست که آنها را کشف کنید.

بازی دارای قطب نما بوده و مختصات شما را بر روی نقشه نشان میدهد هم چنین با استفاده از این قابلیت میتوانید دوستان خود را بر روی نقشه پیدا کنید.

شما نمیتوانید در داخل تکه هایی که متعلق به دیگران است ساختمان های خود را بسازید. هم چنین میتوانید با انتخاب بیش از ۱۶۰ تم ظاهر شخصیت خود را شخصی سازی کنید.

Planet of Cubes – Blocks Craft توسط استودیو Plabs ساخته شده است و تاکنون امتیاز ۳٫۹ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است این عنوان با امکانات و پتانسیل بالایی که در اختیارتان خواهد گذاشت قطعا در ذهنتان ثبت میشود.