Psebay یک بازی فوق العاده هیجان انگیز و سرگرم کننده در سبک ریسینگ می باشد که با توجه به گرافیک و گیم پلی مطلوب، استقبال خوبی از آن تا به امروز به عمل آمده است. نسخه جدید این بازی که تقریبا ۷ روز است که منتشر شده، تا کنون نزدیک به ۱۰۰۰ بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده و در مجموع ۴۳۷ نفر به آن رای داده اند که در نهایت این بازی توانسته است امتیاز خوب ۴٫۷ از ۵ را کسب نماید.

در این بازی سرگرم کننده شما در نقش موتور سواری می باشید که باید از تپه ها و صخره ها عبور کرده و در عین حال مراقب تغییر جهت گرانش نیز باشید! شما باید از موانع بسیار زیادی عبور کرده و هر یک از چالش های پیش رو را با موفقیت پشت سر بگذارید تا بتوانید برنده بازی باشید. محیط بازی و مناظر آن همانند شبح! طراحی شده که بسیار جالب توجه می باشد و شما را به سمت ادامه بازی سوق می دهد.

یادگیری بازی بسیار ساده است و در همان ثانیه های ابتدایی، کاملا با کنترل آن آشنا خواهید شد اما هر چقدر که در بازی پیشروی می کنید موانع بیشتر و چالش های سخت تری پیش روی شما قرار می گیرند که گذر از آن ها دیگر به این راحتی نخواهد بود. همچنین مراقب گرانش نیز باشید زیرا در این بازی هیچ قانونی برای آن وجود ندارد و کاملا ناگهانی تغییر می کند! پیشنهاد می کنیم این بازی سرگرم کننده را هرگز از دست ندهید.