Vlogger Go Viral – Tuber Game

یک بازی فوق العاده می باشد که برای اندروید منتشر شده است و در گوگل پلی استور دارای امتیاز ۴٫۷ ستاره می باشد. این بازی یکی از برترین و متفاوت ترین بازی های سبک استراتژی می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است و امروز نسخه فول و کاملا مود شده آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده ایم.

شما رویای بزرگی در سر دارید و باید با استفاده از یک دوربین و چند کلیک ساده حمله ویروسی بزرگی راه بیاندازید و به یک ستاره تبدیل شوید! موضوعلات و مطالب محبوب را در کانال خود شناسسایی کرده و با توجه به سلیقه مخاطبان خود سعی کنید با مطالب جدید تر طرفداران بیشتری به دست آورید. باید اشاره کرد که گرافیک بازی جلوه فانتزی جالبی دارد.

ویدئو های بیشتری تولید کنید و در کانال خود به دنبال موضوعات پرطرفدار بیشتری بگردید و تمامی سعی خود را به کار گیرید تا مخاطبان بیشتری کسب کنید و توجه دیگران را به خود اختصاص دهید!

بازی Vlogger Go Viral – Tuber Game یک بازی منحصر به فرد و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های استراتژیک بوده و توسط استودیو بازی سازی Tapps – Top Apps and Games ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گیم پلی خاص و اعتیاد آور، سبک موضوعی منحصر به فرد و جلوه بصری کاریکاتوری جذاب می تواند یکی از بهترین گزینه ها در میان مشابهینش باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره خارق العاده ۴٫۷ از سوی حدود نیم میلیون کاربر از سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.