بازی های سبک کژوال در همه سیستم عامل ها همیشه طرفداران خاص خود را داشته و دارند. به طوری که برخی از بازی های این سبک در گوگل پلی بیش از ۱۰۰ میلیون بار تا کنون دانلود شده اند! عنوان Bouncy Polygon نیز یک بازی در سبک کژوال می باشد که تا کنون موفق به کسب امتیاز نه چندان خوب ۳٫۶ از ۵ شده و بیش از ۵۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است.

در بازی Bouncy Polygon شما باید یک شش ضلعی را بچرخانید تا بتوانید توپ را در وسط آن نگه داشته و در عین حال جواهرات را جمع آوری نمایید. دقت کنید که در این ۶ ضلعی، فاصله ای وجود دارد که باید مراقب باشید توپ از آن عبور نکرده و بیرون نیفتد وگرنه شما به اصطلاح Game Over خواهید شد!

در بازی المان های گوناگونی همچون قلب و الماس وجود دارند که به کمک آن ها می توانید حتی بازی را بیش از پیش جذاب تر نمایید. با استفاده از قلب شما می توانید دوباره زنده شوید! و به کمک الماس می توانید ۶ ضلعی را به ۷ و یا حتی ۸ ضلعی تبدیل کنید.

عنوان Bouncy Polygon در واقع یک بازی اعتیار آورد به حساب می آید که مهارت شما را در کنترل توپ و سرعت واکنش می سنجد. این بازی اعتیاد آور اگرچه که دارای امتیاز بالایی نمی باشد اما به علت حجم کم و سبک فکری آن، می تواند شما را تا ساعت ها سرگرم نمایید.