بازی Forge of Empires عنوانی جذاب در سبک استراتژی میباشد که به تازگی توسط استودیو InnoGames GmbH ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۳۲۱ هزار نفر امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

Forge of Empires شما را در نقش پادشاه سرزمینی زیبا قرار خواهد داد و وظیفه شما ساخت و گسترش آن خواهد بود. در طول بازی با عصرهای مختلف تاریخ بشریت رو به رو خواهید شد و باید با مشکلات و ویژگی های منحصربفرد هر یک از زمان های بازی دست و پنجه نرم کنید. با استفاده از تکنولوژی ها و فن آوری های جدید امپراطوری خود را قدرتمند کرده و با حمله به بازیکنان دیگر مهارت های خود را در زمینه پادشاهی و صد البته جنگاوری به رخ آنان بکشید.

Forge of Empires دارای داستانی زیبا و حماسی میباشد که چگونگی زندگی انسان در زمان های مختلف را به کاربر نشان خواهد داد. بازیباز با قرار گرفتن در نقش شخصیت اصلی بازی از عصر انسان های اولیه تا انسان های آینده را تجربه میکند و با وجود ویژگی های متعدد هر یک از زمان ها تا مدتی طولانی سرگرم خواهد شد.

دانلود بازی ساخت امپراطوری Forge of Empires 1.278.19 اندروید