بازی “DEER HUNTER CLASSIC” یکی از بهترین عناوین شبیه ساز شکار با محیطی گرافیکی است که گیم پلی آن به صورت اول شخص یا FPS دنبال میشود. در این عنوان باید برای شکار حماسی خود از شمال غربی اقیانوس آرام تا صحرای مرکزی سفر کنید و در هر منطقه به شکار حیوانات مختلف بپردازید. لوکیشن های بازی از گرافیکی زیبا بهره میبرد که حس یک شکارچی واقعی در دل طبیعت را به شما القاء خواهد کرد.

خیلی از افراد دوست دارند کار هایی را انجام دهند که متاسفانه به دلایل گوناگون از جمله کمبود امکانات، عدم مهارت کافی و یا ناتوانی در تامین هزینه ها از انجام آن ها پشیمان می شوند. قطعا این اتفاق حس بدی را برای انسان تداعی می کند اما وقتی تمام اتفاقات اطراف ما مجازی شده و سر از گوشی های هوشمند، فبلت ها و یا حتی تبلت ها در آورده اند دیگر نیازی نیست نگران این باشیم که آرزوی برخی کار ها را با خود به گور ببریم! حالا فقط کافیست پلتفرم اندرویدی خود را در دست بگیرید و با دانلود بازی DEER HUNTER CLASSIC یک شکار واقعی را تجربه کنید. این عنوان سرگرم کننده و جذاب که توسط شرکت Glu روانه گوگل پلی شده تا کنون نزدیک به ۱۰۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. DEER HUNTER CLASSIC در مدت زمانی که در گوگل پلی به انتشار رسیده است موفق به کسب امتیاز خوب ۴٫۴٫ از ۵٫۰ شده که در ثبت آن نزدیک به ۴ میلیون نفر نقش داشته اند.

در طول گیم پلی بازی در انواع لوکیشن های حیرت انگیز قرار می گیرید و باید انواع حیوانات را شکار کنید. شلیک های از راه دور شما به صورت سینماتیک نمایش داده می شوند بدین صورت که دوربین نمایشی به همراه گلوله حرکت می کند و صحنه شکار شدن حیوان را از نزدیک به نمایش می گذارد.

کاوش در جهان بازی:

به مناطق مختلف بازی سفر کنید و به شکار بیش از ۱۰۰ گونه از حیوانات از جمله: خرس، گرگ و یوزپلنگ بپردازید. البته به یاد داشته باشید که شکار اول شما گوزن ها خواهد بود.

شخصی سازی و ارتقاء:

اسلحه های گوناگون بازی را با انواع و اقسام آیتم ها شخصی سازی کرده و ارتقاء دهید تا بتوانید حیواناتی قدرتمندتر و وحشی تر را شکست دهید.

جمع آوری دستاورد ها:

تمامی مراحل بازی را با حداکثر امتیاز به پایان برسانید و دستاورد های آنها را جمع آوری کرده تا بتوانید خود را در لیست بهترین شکارچیان این عنوان قرار دهید.

دانلود بازی شکارچی گوزن DEER HUNTER CLASSIC v3.14.0  اندروید - همراه نسخه مود

برخی از نقد های بازی DEER HUNTER CLASSIC:

– گرافیک بی نظیر و گیم پلی خارق العاده – Modojo

– ماموریت های زیاد به همراه سلاح های منحصربفرد – Kotaku

– این بازی شما را غافلگیر خواهد کرد! – Arcade Sushi