سبک شبیه ساز

افکت ها و سبک گرافیکی سورئالیسمی و خیالی!

RoofTop Demolition Derby 3D بازی “دربی انهدام” یک بازی جذاب، سرگرم کننده و مهیج برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های شبیه ساز بوده و توسط استودیو بازی سازی مشهور Tapinator ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی مطلوب، ماشین های چهار چرخ شبیه سازی شده با بهره گیری از فیزیک تعلیقی واقع گرایانه، سبک موضوعی منحصر به فرد و عامه پسند و همچنین گیم پلی فوق العاده سرگرم کننده می تواند نویدی برای علاقه مندان به بازی های مسابقه ای، اتومبیل رانی و پر برخورد باشد و تا کنون رضایت کاربران را تا حد زیادی جلب نموده است. شایان ذکر است که این بازی اخیرا در پلی استور به انتشار رسیده و تا به این لحظه موفق به کسب نمره فوق العاده ۴٫۴ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

سوار بر اتومبیل مسابقه ای ATV خود شده و ساعت ها به سرگرمی پر برخورد و چالشی بپردازید. رانندگان خشن این نوع ماشین ها، در یک قلمروِ محدود، به مبارزات تصادفی و مرگبار می پردازند و شما هستید که باید با بقای خود تا پایان مسابقه، تعیین کننده ی پادشاه این قلمرو باشید. آیا می توانید جان سالم به در ببرید و مغلوب خشونت دیگر شرکت کنندگان نشوید؟ ضربات محکم و پر قدرت به دیگر راننده ها وارد کرده، در مسابقاتِ پشت بام، رقیبان را به پایین پرت کرده و آن ها را از دور مسابقه خارج کنید. یادتان باشد که گاهی نیاز به عقب نشینی و جا خالی دادن هستید تا مسابقه را از دست ندهید.

ویژگی های اصلی بازی :

– سراسر اکشن و تحرک

– خرابی و نابودی ماشین های چهارچرخ به صورت ریل تایم

– افکت ها و سبک گرافیکی سورئالیسمی و خیالی

– فیزیک موتور سواری واقع گرایانه و رابط کنترلی روان

– طیف گسترده ای از موتور های ATV

– امکان بهبود عملکرد و توانایی موتور ها

– امکان انتخاب رابط کنترلی متنوع

– لوکیشن ها و محل های باور نکردنی برای رقابت: محل فرود هلیکوپتر در پشت بام آسمان خراش ها، بر فراز ارتفاعات کوه ها و جزایر آتشفشانی