هیچ فرصتی برای عکس العمل های دیپلماتیک باقی نمانده و زمان حرکت و نبرد فرا رسیده است. ما در حال جمع آوری بهترین اسنایپر ها برای ملحق شدن به نیروها هستیم. تمام نیرو ها در حال مبارزه و هدف قرار دادن موجودات پلید و شیطانی هستند که در سراسر جهان انتشار یافته اند. وظیفه ای که به شما محول شده است را یک بازی تلقی نکنید. اینجا اتاقی برای سربازان شکست خورده در نظر گرفته نمی شود پس هر چه در چنته دارید را به نمایش گذاشته و برای بقای خود و نجات بشر به میدان نبرد راهی شوید. بازی در حال و هوای بازی های شوتر اول شخص می باشد و از گرافیک سطح بالا و تحسین بر انگیزی برخوردار است.

جنگ افزار های مدرن و نسل آینده

به عنوان یک مامور خبره اجازه دسترسی به انواع سلاح های اسنایپر، تهاجمی، سلاح های ریلی و سلاح های فوق محرمانه به شما داده شده است تا توانایی های نظامی خود را به چالش بکشید. در طول مراحل و ماموریت های بازی باید آیتم ها و تجهیزاتی جمع آوری کنید که در ارتقا اسلحه خانه جنگی شما موثر واقع شوند. همچنین برای سلاح های موجود در این اسلحه خانه المان های سفارشی سازی منحصر به فردی تدارک دیده شده است که می توانید از آن ها برای ایجاد تنوع در ظاهر اسلحه ها بهره ببرید.

چالش با دیگر بازیکنان در نبرد های PVP مولتی پلیر

زمانی که به نبرد های چند نفره ملحق می شوید باید چشم بر روی منابع دشمن بدوزید و آن ها را غارت کنید. ابتدا تجهیزات دفاعی آن ها را نابود کنید تا راه برای دزدین منابع آن ها باز شود. ماموریت های ویژه نیز برای تکمیل کردن در دسترس شما هستند که از دستاورد های اضافی برخوردارند. می توانید به جامعه بازیکنان Sniper Fury ملحق شوید و از دستاورد های اضافی آن نیز بهره ببرید.

دانلود Sniper Fury 7.0.1b بازی خشم تک تیر انداز اندروید

“Sniper Fury” یک بازی جذاب، مهیج و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی پر آوازه ی Gameloft ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک فوق العاده واقع گرایانه و پر از جزئیات سه بعدی، با کراکتر های کاملا شبیه سازی شده و جلوه های بصری شایسته تقدیر و همچنین گیم پلی شوتر اول شخص عالی، در زمره برترین بازی های شوتر و چه بسا یکی از رده بالا ترین بازی ها از حیث گرافیک قرار می گیرد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره خوب ۴٫۳ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی شده است.