بازی برای اجرا نیازمند اینترنت است

امتیاز بالای ۴٫۹ از ۵٫۰ در گوگل پلی!

عنوان ظهور دزدان دریایی در سبک استراتژیک و در محیطی سه بعدی ساخته شده است. داستان بازی در مورد ناوگانی از دزدان دریایی است که بعد از فرار از چنگ ناوگان دریایی انگلستان دچار طوفانی وحشتناک میشوند که آنها را با خود به جزیزه ای ناشناخته میبرد. البته خبر خوب این است که دزدان دریایی دیگری نیز در آنجا حضور دارند و خبر بد نیز این است که دشمنان همچنان در پی شما خواهند بود.

حال وظیفه شما این است که با ناوگان های قدرتمند انگلستان مبارزه کنید. با دزدان دریایی دیگر اتحاد خود را تشکیل دهید. جادو ها و مهارت های مختلف را یاد بگیرید و از راز و رموز و صد البته ثروت های نهفته در این جزیره ناشناخته آگاه شوید.

یادتان باشد که استراتژی صحیح در مبارزه نه تنها کلید پیروزی شماست بلکه کلید بقا شما نیز خواهد بود هم چنین باید بدانید که علاوه بر نیروهای دشمن نیروهای مرموز دیگری نیز شما را تهدید خواهند کرد که برای مقابله با آنها باید ناوگان خود را تجهیز کرده و مقر فرماندهی خود را مستحکم سازید. برای بدست منابع مورد نیاز هم میتوانید از دوستانتان کمک بگیرید و هم ریسک را پذیرفته و به جنگ دشمن قدرتمند خود بروید.

ویژگی های اصلی بازی:

– بازی رایگان است و پرداخت اجباری در بازی وجود نخواهد داشت.

– پیدا کردن اسرار جهان ناشناخته بازی

– بهبود ساختمان ها و کشتی , ارتقاء نیرو ها و سربازان خود , یادگیری سحر و جادو , استفاده از آخرین فناوری ها مانند بخار برای تجهیز خود

– همانند یک دزد دریایی مبارزه کنید و هیچ رحمی به دشمنان خود نکنید.

– استفاده از استراتژی ها و نیرو های مناسب در هر نبرد

– شخصیت خود را ارتقاء دهید. با افزایش سطح شما مهارت ها , سلاح ها و تجهیزات قوی تری در دسترس شما قرار خواهند گرفت.

– مبارزه با دزدان دریایی دیگر برای دریافت پاداش ها و جوایز بیشتر و بهتر

– گرافیک چشم نواز و موسیقی زیبا