اجرا بازی فقط به صورت آنلاین

ناوگان خود را آماده کرده و در جنگ های حماسی شرکت کنید.

داستان بازی در مورد گسترش و زیاد شدن بیش از جمعیت کره زمین است. همین اتفاق موجب جنگی بزرگ میان انسان ها و دیگر موجودات فرا زمینی میشود. اما باید بدانید که همین کهشکان در حال جنگ توسط فدراسیون شاهنشاهی اداره میشود. شما در بازی در منطقه ای به نام Tekkman همراه با دیگر موجودات فضایی زندگی میکنید. و وظیفه تان تشکیل ناوگانی قدرتمند برای مقابله با فدراسیون شاهنشاهی برای زندگی آرام در کهکشان میباشد.

در بازی Infinity – Ark War باید کشتی فضایی خود را بسازید و آن را با انواع و اقسام خدمه و سلاح ها تجهیز کنید و پس از آماده شدن به ناوگان های دشمنان حمله کرده و آنها را نابود کنید.

پس از هربار ارتقاء کشتی فضایی خود ظاهر و قدرت آن تغییر خواهد کرد با افزایش قدرتتان میتوانید خدمه های بهتر و قوی تری را از جامعه انسان ها و موجودات فضایی جمع کنید.

هم چنین میتوانید انواع ناوگان های نظامی مانند ربات ها و فضاپیماها را به خدمت بگیرید تا در جنگ های جان فرسا پیروز شوید.

گیم پلی بازی یکی از خصوصیات بارز این عنوان است. شما علاوه بر نبرد با دشمنان خود باید با دیگر بازیکنان در سرتاسر جهان متحد شوید و با آنها در مورد تاکتیک های خود صحبت کنید علاوه بر این میتوانید تجهیزات و منابع خود را بین دوستان خود رد و بدل کنید و خود را به عنوان یک تاجر در کهکشان معرفی کنید.

به یاد داشته باشید که در بازی Infinity – Ark War گیم پلی به صورت استراتژیک و در مقیاسی بزرگ در جریان خواهد بود به طوری که ممکن است در یک جنگ حدود ۱۰۰ کشتی فضایی با یک دیگر به نبرد بپردازند.