امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ در گوگل پلی

عنوانی دیگر از استودیو مشهور اسکور انیکس

حجم دیتا بازی حدود ۲ گیگابایت!

قیمت بالا ۱۹٫۹۹ دلار!

نگاهی اجمالی به نسخه هایی که از این عنوان بر روی اسمارتفون ها منتشر شده است: اولین قسمت از بازی حلقه آشوب در سال ۲۰۱۰ برای پلتفرم اسمارتفون ها منتشر شد. ۱ سال بعد نسخه فرعی از این عنوان با نام حلقه آشوب امگا منتشر گردید. و در آخر در سال ۲۰۱۳ قسمت دوم این بازی نیز منتشر شد. ویژگی هایی چون داستان عمیق و درگیرکننده , جهانی بزرگ و غنی و موسیقی های بی نظیر سبب شد که عنوان CHAOS RINGS Ⅲ تاکنون بیش از ۱٫۱ میلیون بار دانلود شده باشد و در حال حاضر نسخه سوم نیز منتشر گردیده است نسخه ای که به عقیده بسیاری بهترین بازی منتشر شده در سبک RPG برای پلتفرم اسمارتفون ها تا به امروز میباشد.

داستان بازی در مورد ستاره ای آبی میباشد که با رسیدن به آن میتوانید تمامی آرزو ها خود را تحقق ببخشید. البته افراد بسیاری از سرتاسر جهان برای دستیابی به این سنگ در حال تلاش هستند تا بتوانند خواسته های خود را عملی کنند و شما باید برای رسیدن به ستاره آبی سختی های بسیاری را تحمل کنید.

بازی حلقه آشوب از جهانی بسیار بزرگ بهره میبرد. جهانی که در آن سرزمین های ناشناخته , افسانه ها , هیولاها و گنجینه های پنهانی بی شماری وجود دارند و شما باید برای پیدا کردن آنها به تمامی نقاط این سرزمین سفر کنید.

شخصیت اصلی بازی همراه خواهر خود زندگی میکند و در یک شب صدایی مرموز به او میگوید که باید ستاره آبی را پیدا کند زیرا او منتظر شخصیت اصلی است و شما باید به همراه این پسرک سفر مخاطره آمیز و هیجان انگیز خود را آغاز کنید.

ویژگی های اصلی بازی:

– گرافیک چشم نواز مثال زدنی

– دارای داستانی کاملا تخیلی و جذاب

– ورود به سفری هیجان انگیز و مخاطره آمیز

عنوان CHAOS RINGS Ⅲ پیشنهاد ویژه سایت اندرویدکده به شما عزیزان میباشد.