Heroes Of Night بازی “قهرمانان شب” یک بازی جذاب ، مهیج و زیبا برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های نقش آفرینی بوده و توسط استودیو بازی سازی Spicy Horse Games ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی جذاب و پر از جزئیات با افکت ها و جلوه های بصری فوق العاده خیره کننده و چشم نواز و همچنین گیم پلی تلفیقی از سبک نقش آفرینی و اکشن می تواند یکی از بهترین بازی های منتشر شده ی اخیر در این دسته از بازی های اندروید باشد. شایان ذکر است که این بازی اخیرا در پلی استور منتشر شده و تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۰ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

بازی قهرمانان شب یک بازی مالتی پلیر مهیج و آنلاین است که بازی کنان در آن به ساخت عرشه های جنگی ، پیوستن به اتحادیه های مختلف و مبارزه با دیگر اتحادیه های برای کنترل قلمرو خواب ها می پردازند. گرافیک سه بعدی زیبا با محیط پر جزئیات و شایسته تقدیر و همچنین حضور کاراکتر های جنگجوی طراحی شده با دست ، همه و همه در کنار هم به زیبایی گرد آوری شده اند تا در قالب یک روایت داستانی شگفت انگیز شما را ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندروید تان سرگرم نمایند.

ویژگی های اصلی بازی :

– مالتی پلیر بر پایه سرور و نبرد های PVP

– رقابت با دیگر بازی کنان و اتحادیه ها از سراسر جهان

– گرافیک سه بعدی زیبا با برخورداری از افکت های بصری جذاب ، کاراکتر های طراحی شده با دست و جلوه های هنری جذاب همگی برای به ارمغان آوردن یک بازی سرگرم کننده در قلمرو خواب ها ، گرد هم آورده شده اند.

– سبک استراتژیکی و تیمی در مبارزات بازی مشهود است