امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ در گوگل پلی!

گرافیک بی نظیر و زیبا

دیتا ۹۰۰ مگابایتی!

نسخه کامل با قیمت ۴٫۹۹ دلار!

عنوانی دیگر از استودیو مشهور Big Fish Games

در شهری در دامنه کوه بلیک کودکان ناپدید شده اند و مردم علت آن را افسانه ماه قرمز میدانند حال این وظیفه شماست تا پرده از راز اتفاقاتی که در این شهر میگذرد بردارید البته بدانید که در این راه چالش های بسیاری سر راه شما قرار خواهند گرفت.

شما باید با دنبال کردن سرنخ ها , پیدا کردن اشیاء پنهان و حل پازل های کوچک و بزرگ از رموز کوه بلیک مطلع شوید. هم چنین باید بفهمید که منشاء افسانه ماه قرمز از کجا بوده است. مردم محلی چیز زیادی از این افسانه نمیدانند ولی آن چه که میدانند این است که در شبی که ماه قرمز خواهد شد موجوداتی هولناک از سایه ها خیزش خواهند کرد و در آن در شب هیچ کس در امان نخواهد بود!

البته تمامی این قضایا مربوط به ناپدید شدن کودکان شهر میباشد و شما باید بفهمید که چه کسی پشت این حوادث پنهان است و چرا این حوادث مرموز به افسانه ماه قرمز ربط پیدا میکند.

در بازی میتوانید دستاورد های مختلف را جمع کنید و با پیدا کردن ۲۵ جغد پنهان در بازی میتوانید از جایزه های ویژه آن مانند تصاویر پس زمینه زیبا و… بهره مند شوید.

هم چنین باید در این بازی هزاران اشیاء پنهان و پازل های چالش برانگیز را حل کنید.

نسخه کامل عنوان League of Light: Wicked Harvest Collector’s Edition هم اکنون در دسترس شماست و شما در بازی به تمامی جایزه ها و قسمت های مختلف بازی دسترسی خواهید داشت.

بازی League of Light: Wicked Harvest Collector’s Edition پیشنهاد ویژه سایت اندرویدکده به مخاطبان اندرویدی میباشد.