نسخه مود شده بازی

Kingdom Rush Origins بازی “هجوم پادشاهی” یک بازی فوق العاده سرگرم کننده ، اعتیاد آور ، مهیج و بی نهایت محبوب برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های استراتژیک بوده و توسط استودیو بازی سازی Ironhide Game Studio ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک زیبای فانتزی و پر از جزئیات و همچنین گیم پلی فوق العاده چالشی و عامه پسند و البته سبک استراتژیکی جذاب خود توانسته است هزاران کاربر را از سراسر جهان مجذوب خود کند و یکی از برترین بازی های استراتژیکی جهان در سطح بازی محبوب کلش آو کلنز می باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره خارق العاده ی ۴٫۸ از سوی بیش از ۴۵٫۰۰۰ نفر از کاربران اندروید سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

توصیه سازنده ی بازی به شما این است که : سریع باشید و اگر نه تبدیل به ارواح خواهید شد! اعتیاد آور ترین بازی برج دفاعی موجود برای پلتفرم اندروید را هم اکنون برای دانلود در اختیار تان قرار می دهیم. این بازی مورد تحسین مراجع اندرویدی و همچنین نایل به کسب نمرات بی نظیری از سوی سایت های منتقد شده است.

بازی کینگدوم راش در این سری دچار تغییر و تحولات مختلفی شده است که به زیبایی آن افزوده اما همچنان قادر است میلیون ها کاربر از عاشقان این بازی محبوب را بیشتر معتاد خود نماید و تمام عوامل و عناصر جذابیت قبلی آن نیز محفوظ است.

توجه: فایل نصبی بازی، مود شده می باشد و علاقه مندان به نسخه معمولی می توانند با ورود به بازی و انتخاب گزینه New Game بازی را به صورت معمولی و مود نشده آغاز کنند. در غیر اینصورت از گزینه مذکور استفاده نشود.


ویژگی های اصلی بازی :

– بازگشت به جهان زیبای کینگدوم راش با حضور جنگل های الف ها ، قلمرو های ترسناک جادویی در کلان شهر باستانی

– آپگرید های برج های دفاعی با بیش از ۱۸ توانایی منحصر به فرد و جدید

– پرورش و ارتقا بیش از ۹ قهرمان افسانه ای

– کسب اطلاعات و شناخت از انواع دشمنان

– مود های گیم پلی مختلف