Tictoc – Free SMS & Text برنامه پیام رسان “تیکتاک” یک مسنجر مفید و کاربردی برای هر سه سیستم عامل اندروید ، آی او اس و ویندوز می باشد که در زمره ی برنامه های ارتباطی قرار گرفته و توسط شرکت بزرگ SK Planet Corp ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از اپلیکیشن های اندرویدی با برخورداری از سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت انواع پیام ها ، امکانات کامل و کاربردی ، تماما رایگان بودن نرم افزار و امنیت بسیار بالا و تضمین شده اش می تواند جایگزین هوشمندانه و مناسبی برای بهترین برنامه های موجود با موضوع مشابه و سطح بالایی مثل مسنجر های تلگرام ، وایبر ، لاین و واتساپ باشد. شایان ذکر است که این برنامه با بیش از ۲۲ میلیون کاربر در سراسر جهان در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است.

اخیرا پیام رسان های بسیاری برای سیستم عامل های مختلف موجود در فضای مجازی به انتشار رسیده اند. گستردگی این قبیل نرم افزار ها و همچنین نیاز بی اندازه ی کاربران به این نوع از اپلیکیشن ها باعث شده که تعداد کثیری از کاربران در سردرگمی فرو رفته و در انتخاب یک مسنجر عامه پسند و همه فن حریف دچار تردید و بلاتکلیفی گردند. امروز قصد داریم در سایت اندرویدکده یکی از بهترین ها و البته پر مخاطب ترین های دنیا را به حضور تان معرفی نماییم. این نرم افزار با داشتن مزیت هایی چون : ذخیره انواع فایل ها ، تصاویر ، ویدیو ها و متون به عنوان لیست علاقه مندی ها به صورت طبقه بندی شده و بسیار سریع و راحت ، برخورداری از مزیت پشتیبانی از دراپ باکس ، امکان ایجاد چت گروهی و همچنین حضور قابلیت بسیار جالبِ استیکر استودیو برای ساخت انواع استیکر های ابتکاری به آسانی به دست کاربر می تواند یکی از هوشمندانه ترین گزینه ها برای کاربران ریزبین باشد.

با توجه به مشکلات به وجود آمده برای مسنجر مشهور و پر استفاده ی تلگرام و همچنین احتمالات موجود مبنی بر مسدود شدن تلگرام برای ایران ، استفاده از این پیام رسان را به عنوان یک برنامه ی جایگزین پرکاربرد و البته بسیار سریع و روان ، به مخاطبان همیشگی سایت توصیه می کنیم.


ویژگی های اصلی برنامه :

– کاملا رایگان

– امکان برقراری تماس رایگان صوتی به صورت محلی و جهانی

– کیفیت صدای واضح و بدون نویز

– عدم جمع آوری مکالمات و مکاتبات کاربران برای حفظ حریم خصوصی

– امکان استفاده از ۳G ، ۴G و وای فای برای برقراری کانکشن

– امکان ارسال پیام دعوت رایگان به هر کسی

– امکان ارسال : فایل ، عکس ، ویدیو ، استیکر ، فرمت تصویری گیفت و فایل های متنی