BAND یک برنامه نهایی ارتباطات گروهی گوشی و تبلت های اندرویدی است . این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا در اجتماع سازمان یافته حضور داشته باشید و ارتباط خودتان را با گروه های که در زندگی شما مهم است حفظ کنید . به کمک این برنامه با هم ساخت یک فضای اختصاصی جوامع کوچک و بزرگ را تجربه و کرده و با یکدیگر درارتباط باشید . با استفاده از باند میتوانید فعالیت های خودتان را سازمان دهی داده و نظرات خودتان را برای دیگر افراد به اشتراک بگذارید . تیم های ورزشی و دوستان و اعضای یک باشگاه و غیره میتوانند یک گروه اختصاصی را برای خود بسازند تا در بستری امن و خصوصی باهم دیگر ارتباط برقرار کنند . شما در این برنامه میتوانید تا ۱۰۰ عکس را در یک زمان به یک آلبوم گروه موجود اضافه کنید .

ویژگی های اصلی نرم افزار BAND :

– ساخت گروه هایو اختصاصی : گروه مورد مطالعه، تیم های ورزشی، همکاران و غیره با امکان سفارشی سازی کردن عکس روی کاور و ظاهر گروه بنابر سبک و سلیقه خودتان و دعوت از افراد برای پیوستن به گروه شما

اشتراک گذاری همه چیز : صفحه اصلی پایه برای گروه این اجزاه را به شما میدهد تا کاربران را همیشه داشته باشید تا با فعالیت های گروهی گروهتان حفظ شود . هر یک از اعضای گروه میتوانند متن ، عکس ، فیلم ، فایل های gif ، فایلهای PDF ، محل ، برچسب و فایل ها در Dropbox یا Google Drive به اشتراک بگذارند و در نظر سنجی های ایجاد شده نیز شرکت کنند .

اجماع آسان : شما میتوانید زمان های دیدار و یا انجام یک کار گروهی  را به کمک این برنامه بسیار سریع اعلام کنید .

– امکان چت و گفتگو : شما میتوانید با تمام اعضای گروه خود در تماس باشید و همه اعضاء می توانند متن ، عکس ، پیام های صوتی و برچسب در محیط چت به اشتراک بگذارند .