ES Task Manager (Task Killer ) یکی از محبوب ترین نرم افزار مدیریت وظیفه و یا قاتل وظیفه برای گوشی و تبلت های اندرویدی است . شاید بدانید که گوشی های هوشمند یا تبلت ها هر چقدر هم عالی و گران باشند باز هم همه آن ها از عامل منفی مصرف بسیار زیاد باتری رنج می برند که بیشتر اشخاص این مورد را کاملا می شناسند و با آن دست و پنجه نرم کرده و با میکنند . از این رو نرم افزار های تسک منیجر برای مدیریت مصرف باتری و منابع گوشی بسیار کاربردی و ضروری خواهند بود. در پست های گذشته سایت با ES File Explorer File Manager آشنا شده اید . هم اکنون نرم افزار مدیریت وظایف این شرکت را برای شما آماده و معرفی کرده ایم . شما به کمک این برنامه میتوانید برنامه های در اجرایی را که کاملا بسته نشده و غیر قابل نیاز هستند را ببندید و با این کار فضای قابل توجهی از رم شما نیز آزاد میشود . اگر از نرم افزار افزاری استفاده میکنید که اجرای ان برایتان ضروری است شما میتوانید آن برنامه و دیگر برنامه های مد نظر خودتان را به لیست نادیده گرفته ها اضافه کنید تا بستن و یا کشتن آنها توسط برنامه جلوگیری شود.

نکته: اگر از نسخه های قبل تر این نرم افزار استفاده میکنید حتما آن را پاک کرده و سپس اقدام به نصب این نسخه کنید. زیرا در غیر اینصورت از بعضی از قسمت های تغییر یافته همچون ویجت ها پیام cannot start دریافت خواهید کرد.

دانلود ES Task Manager (Task Killer) 2.0.6.4 برنامه مدیریت وظیفه اندروید

ES Task Manager (Task Killer ) توسط توسعه دهنده ES Global به صورت کاملا رایگان عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز بسیار خوب ۴٫۵ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۱۰ میلیون کاربر را از سراسر جهان جذب کرده است.