Z Day Shootout بازی “روز زامبی” یک بازی زیبا و مهیج برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی Poison Games ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندرویدی با وجود خصیصه هایی چون : گرافیک سه بعدی مطلوب ، گیم پلی روان و سبک شوتر اول شخص توانسته است علاقه مندان به این سبک از بازی ها را به سمت خود جذب کند و تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۲ از سوی کاربران اندروید سرارسر جهان در فروشگاه گوگل پلی گردیده است.

آیا شما از جمله افرادی هستید که به بازی های تیر اندازی سبک قدیم علاقه دارید؟ این بازی دقیقا برای شما تدارک دیده شده است. طیف گسترده ای از سلاح ها و انواع زامبی ها برای شما قابل دست یابی است. تنها کاری که باید بکنید این است که به دنبال زامبی ها جست و جو کرده و آن ها را با بی رحمی تمام نابود کنید! اتفاقی که اخیرا برای بشریت افتاده است بسیار سریع روی داد ما هرگز متوجه شیوع آن نشدیم! ویروس خطرناک و خانمان سوز زامبی به سرعت انتشار یافت و کاری از دست مان بر نمی آمد! طولی نیانجامید که بسیاری از مردم مبتلا شدند و تعداد اندکی از انسان ها توانستند خود را از مهلکه نجات دهند. بازماندگان این واقعه به سختی در حال ادامه و مبارزه برای زندگی شان هستند.

من به عنوان یک نیروی زبده برای انجام این ماموریت انتخاب شده ام. بهترین بازمانده و بهترین تفنگ دار حال حاضر هستم و پاک سازی شهر از مردگان متحرک وابسته به عملکرد من در کشتار زامبی هاست. پس منتظر چه هستید؟! سلاح خود را در اختیار گرفته و شروع به کشتار بی رحمانه ی زامبی ها نمایید. در مسیر خود و در نجات جان باز ماندگان شهر موفق باشید.