برنده جایزه بهترین برنامه در Google Play

۱۰۰ میلیون کاربر در سراسر ۲۱۸ کشور !

Photo Wonder یکی از بهترین نرم افزار های موجود جهت ویرایش عکس در گوشی و تبلت های اندرویدی است . این نرم افزار که جزو ۵ نرم افزار برتر ویرایش عکس در بیش از ۲۰ کشور جهان بوده ابزاری حرفه ای جهت سحر رو جادو بر روی عکس هاست . شما به کمک این برنامه میتوانید به راحتی در عکس های گرفته شده توسط خودتان تغییرات اساسی ایجاد کرده و آنها را به آثاری هنری تبدیل سازید . شما به کمک این برنامه میتوانید کولاژهای جالب و زیبا در حالت های مختلف برای خود ساخته و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید . در این برنامه رایگان طیف گسترده ای از قاب های زیبا ، ساده و پیچیده ، برای استفاده شما وجود دارد که در صورت نیاز امکان استفاده از آنها را خواهید داشت .

ویژگی های اصلی نرم افزار Photo Wonder :

دوربین فیلتری : وجود افکت های فعال بر روی دوربین به شما مکمک میکند تا در گرفتن عکس های هنری خبره شوید .

ویرایش : براحتی اقدام به برش و چرخش تصاویر کرده و رنگ و کنتراست و غیره آنها را تنظیم کنید .

زیباسازی : تغییر رنگ پوست ، پرداخت تصاویر ، از بین بردن آکنه و لکه ، گسترش چشم و دور کمر را به آسانی با ربات انگشتان خود بر روی صفحه نمایش انجام دهید .

افکت ها و فیلتر ها : افزایش تاثیرگذاری عکس ها با استفاده از افکت های مختلف جالب و سپس ذخیره عکس های خود با بالاترین کیفیت / مجموعه ای بزرگ از فیلتر های مختلف شامل نور نرم ، لومو ، اثر پاییز ، تن آبی ، عکس قدیمی و غیره جهت روح بخشی به عکس ها در اختیار شماست .

دکوراسیون : تعداد زیادی از دکوراسیون زیبا،ی عکاسی با امکان ادغام انواع مختلف از لوازم های جالب اجازه داشتن عکس هایی منحصر به فرد را میدهند .