Robotek بازی “روبوتک” یک بازی زیبا ، جالب و سرگرم کننده برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید است که در سبک بازی های استراتژیک بوده و توسط استودیو بازی سازی HEXAGE ساخته و پرداخته شده است. شایان ذکر است که این عنوان از بازی های اندرویدی با وجود فاکتور هایی چون گرافیک بسیار جذاب و خیره کننده و سبک گیم پلی بسیار نو آورانه و منحصر به فرد تا کنون توانسته است رضایت بسیاری از کاربران اندرویدی را جلب نموده و در زمره بازی های خاص پلتفرم اندروید قرار دارد. این بازی تا به این لحظه موفق به کسب امتیاز ۴٫۱ از سوی کاربران اندروید سراسر جهان شده است.

داستان بازی از این قرار است که انسانیت به کلی سقوط کرده و نابود شده است. در انقلاب گسترده و وسیعی که عاملان آن ابزار الات رباتی بودند تمام سیاره تحت سلطه ی ربات ها قرار گرفته و بر آن چیره گردیدند. امپراطوری ماشینی قدرت و حکمران جدید جهان است که به فرمانروای عالم هستی مبدل گردیده. حال زمان آن رسیده است که صاحبان اصلی این خاک آن را باز پس گیرند و البته در مسیر خود با دشواری های بسیاری نیز مواجه هستند.

ویژگی های اصلی بازی :

– وجود مود مالتی پلیر کاملا رایگان برای چالش به همراه دیگر کاربران

– ترکیب خاص و منحصر به فردی از سبک های گیم پلی : اکشن و آر پی جی (نقش آفرینی)

– شامل بیش از ۲۰۰ مرحله متفاوت که در سطح کره زمین پخش شده اند به این معنا که با انواع لوکیشن ها و محیط ها مواجه خواهید شد

– سیستم اسکیل بر پایه دستاورد های شما با بیش از ۳۰ درجه ی تکامل

– شامل بیش از ۹ سمبل حافظه متناسب با استایل بازی شما

– شامل ۴ توانایی ویژه به همراه توانایی بارگذاری ویرانگر

– امکان انجام دوئل های جذاب به همراه دوستان تان

– امکان کسب دستاورد ها و به اشتراک گذاری آن ها