Heroes tactics and strategy

اجرا بازی فقط به صورت آنلاین!

اگر شما از بازی هایی مانند Heroes of Might & Magic، حمله قهرمانان و دیگر بازی های نقش آفرینی ماجرایی استراتژیک لذت می برید، بدون شک عاشق این بازی خواهید شد.

داستان بازی

سال ها قبل، قبیله باستانی اژدها بر موجودات شرور جهنم در یک نبرد عظیم و بی رحمانه غلبه کردند. برای حفاظت از سرزمین های صلح آمیز، رهبر قبیله با قربانی کردن جان خود، جلوی قدرت موجودات شرور را گرفت. صد ها سال از آن زمان گذشته و فردی از قبیله اژدها با یک پادشاه انسان ازدواج کرده و صاحب فرزندی به نام شاهزاده لورالین شده است. در یک روز ابری دلگیر، موجودات شرور بار دیگر از دروازه های جهنم حمله ور شدند. این موجودات شاهزاده لورالین را دزدیدند تا با استفاده از خون او، طلسم را بشکنند. انسان ها توانایی مقابله با قدرت و خشم موجودات شرور را نداشتند و این موجودات، پادشاهی فانی را از بین بردند. درست در زمانی که امید ها روز به روز کمتر می شد، گروهی از قهرمانان از دور ظاهر شدند….

شما باید با غرق شدن در این بازی تاکتیکی و استراتژی نوبتی فوق العاده، به سرنوشت خود برسید. گروهی از قهرمانان شجاع خود را در یک سفر رهبری کنید تا شاهزاده لورالین را نجات داده و پادشاه موجودات شرور را از روی زمین محو کنید. با پیروزی در مراحل اصلی، گروهی از قهرمانان را تشکیل دهید. برای قدرتمند تر کردن حمله خود، سلاح ها، زره ها و تجهیزات جادویی را گردآوری کنید. قهرمانان خود را تقویت کنید تا آماده رویارویی با بازیکنان دشمن شرور در تمامی دنیا شوید.

ویژگی های اصلی بازی

– قهرمانان خود را آموزش داده و آنها را طراحی کنید، سپس آنها را در نبرد های پر حرارت رهبری کرده و نظاره گر نبرد واقعی باشید.

– گروه قهرمانان خود را تبدیل به یک ارتش شکست ناپذیر کنید

– دیگر بازیکنان را از سراسر دنیا به مبارزه طلبیده و رتبه آنها را بدست آورید

– پیمان های محکمی با دیگر بازیکنان ببندید تا بهترین گروه را تشکیل دهید

– با استفاده از ترکیبات بی نهایت قهرمانان، ترکیب جنگی، مهارت های ویژه و تجهیزات مختلف این بازی استراتژیک، بهترین استراتژی جنگی را طراحی کنید.

– امکان چت با دیگر بازیکنان

– امکان حالت مبارزه ای خودکار

– دریافت پاداش های رایگان به طور روزانه