Offroad Hill Climber Legends

ماشین هیولایی دلخواه خود را انتخاب کرده و هیجان راندن یک کامیون خاکی را تجربه کنید. بخشی از اسطوره های جاده خاکی شوید و قدرتمند ترین ماشین های هیولایی را که تا به حال دیده اید برانید. اگر طرفدار واقعی بازی های ماشین های هیولا و ماشین های کامیونی ۴*۴ باشید، بی شک از این بازی رانندگی لذت خواهید بود. موتور V8 ماشین هیولای خود را روشن کرده و به کوه های بلند حمله ور شوید!

در حین لذت بردن و تجربه هیجان رانندگی یک کامیون خاکی، هدف اصلی شما این است که به بخشی از اسطوره های ماشین های خاکی تبدیل شوید. در زمان راندن کامیون های ۴*۴، متوجه حرکات فوق العاده و گرافیک بی نظیر این بازی خواهید شد. بازی های کامیون های هیولا به همراه این میزان کیفیت، چیز بسیار نادر و کمیابی است. حال آماده تجربه فوق العاده رانندگی کامیون های هیولا باشید!

در مسابقات پر سرعت، کامیون هیولای خود را برانید. هرچه جایزه های بیشتری کسب کنید و مرحله های بیشتری را ببرید، می توانید کلکسیون ماشین های هیولای خود را گسترش دهید. بخشی از اسطوره های ماشین های غول آسا در جاده های خاکی شوید. ویژگی های اضافی در بازی شما را برای مدتها سرگرم خواهند کرد. مطمئن شوید که کلاه خود را به سر گذاشتید و پا را روی پدال قرار دهید! از این بازی زیبا و هیجان انگیز، با ویژگی های متعدد و فوق العاده لذت ببرید!

ویژگی های اصلی بازی:

– گرافیک فوق العاده بی نظیر و دقیق و جزء به جزء

– افکت های صدایی فوق العاده جذاب

– یک عالمه ویژگی اضافی فوق العاده

– تمامی ماشین های غول آسا را باز کنید و به کلکسیون خود اضافه نمایید

– بخشی از اسطوره های جاده های خاکی شوید

– گرافیک فوق العاده و حرکات بی نظیر

– هیجان رانندگی کامیون ها را در جاده خاکی تجربه کنید.