“Order & Chaos 2: Redemption” یک بازی فوق العاده زیبا و بی نظیر از گیم لافت می باشد که نسخه دوم آن برای اندروید منتشر شده است و نسخه مود شده آن را برای شما قرار داده ایم تا نهایت لذت را از بازی ببرید. این بازی یکی از بهترین و برترین بازی های نقش آفرینی آنلاین می باشد که برای اندروید منتشر شده است و با گرافیک و محیط بی نظیری که دارد بدون شک نظر تمامی کاربران و دوستداران بازی های این سبک را به خود اختصاص خواهد داد. در نسخه دوم بازی شما شاهد پیشرفت های بسیاری می باشید.

در بازی Order & Chaos 2: Redemption شما باید به جمع هزاران بازیکنان از سراسر دنیا بپیوندید و وارد دنیایی جادویی و سراسر شگفت انگیز شوید. این بازی جنگ میان موجوداتی با قدرت های فراطبیعی و شیطان ها می باشد که بدون شک یکی از مهیج ترین و جنجالی ترین بازی های آنلاین برای اندروید می باشد.

دنیای بازی بسیار وسیع و شگفت انگیز می باشد و هرچه بیشتر در این پیشروی کنید متوجه خواهید شد که هیچ چیز تکراری در بازی وجود ندارد و شگفتی ها و آیتم های جدیدتر و بیشتری را کشف خواهید کرد.

ایا شما نبرد میان اورک ها و ارواح را به نبرد با انسان و شیاطین ترجیح می دهید؟ انتخاب با شما است! پس هرچه سریعتر انتخاب کنید!

دانلود بازی نظم و آشوب 2 - Order & Chaos 2: Redemption v3.1.1b اندروید - همراه دیتا