Temple legend

بازی افسانه معبد یک بازی دوندگی هیجان انگیز و پر تنش است! مانند اکثر بازی های دوندگی، شما باید از بین تله ها و خطرات عبور کنید. آیتم های مختلفی که در بازی وجود دارند به شما کمک زیادی خواهند کرد. در صندوق گنج شانس خود را امتحان کنید تا پاداش خود را دو برابر نمایید. به قهرمان بازی کمک کنید تا در معبد باستانی بدود. صندوق های گنج و پاداش ها را در سر راه جمع کنید. از موانع عبور کرده و به آنها غلبه نمایید. سرعت واکنش و دقت خود را بالا ببرید. مراحل جذاب و جالب این بازی پر هیجان را پشت سر بگذارید.

این بازی زیبا دارای محیط های مختلفی است که شما آنها را تجربه خواهید کرد. شما باید در کوه های پوشیده از برف، غار های مرموز و دیگر مکان ها حرکت کنید. تمام راز های یک معبد قدیمی را کشف کنید. از توانایی های حیرت انگیز قهرمان استفاده کنید تا از روی چاه های عمیق بپرید، از تله ها دوری کنید و دشمنان را شکست دهید. همچنین می توانید برای قهرمان خود لباس های مختلفی بخرید.

بازی افسانه معبد یک بازی دوندگی سه بعدی است! هیولا های وحشتناک و صحنه های مختلف جذاب منتظر شما هستند تا آنها را تجربه کنید! این بازی جذاب با گرافیک زیبا و منحصر به فرد خود، تجربه بی نظیری را برای شما رقم می زند و شما بدون شک می توانید از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید! سرعت و هیجان بالای این بازی، یکی از بهترین تجربه های گیمینگ شما را رقم خواهد زد.

ویژگی های اصلی بازی:

– شخصیت بامزه

– مسیر های جذاب و متنوع

– کنترل های خوب

– موسیقی و صدای خوب

– سبک منحصر به فرد و گرافیک بسیار زیبا

– سه بعدی

– سیستم دقیق حسگر جاذبه

– نقشه های مختلف و لذت بیشتر

– موسیقی جذاب و شاد

– عملیات ساده و آسان