Clouds & Sheep 2 بازی “ابر ها و گوسفندان” یک بازی دوست داشتنی و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سبک بازی های کژوال بوده و توسط استودیو بازی سازی HandyGames ساخته و پرداخته گردیده است. شایان ذکر است که سری دوم این عنوان از بازی های اندرویدی تا به این لحظه موفق به کسب امتیاز ۴٫۳ از سوی کاربران سراسر کره خاکی گردیده و در فروشگاه گوگل پلی در دسترس عموم قرار دارد.

در این بازی جالب شما باید به حل پازل ها و جست و جو های مختلفی پرداخته و برای تامین دوستان پشمالوی خود تلاش کنید. به کاشت گیاهان و علف ها در مزرعه مشغول شده و در زمان لازم به چیدن پشم های گوسفندان تان بپردازید. همچنین قابلیت منحصر به فرد کنترل ابر ها نیز برایتان تدارک دیده شده است تا بتوانید باران را کنترل کردهو منجر به افزایش محصول مزرعه شوید. به علاوه ، با این کار نمی گذارید که گوسفندان تان در خطر تشنگی قرار گیرند. اگر با حساسیت و دلسوزی از گوسفندانتان مراقبت کنید به طوری که گوسفندان شاد و رضایت مندی داشته باشید می توانید شاهد زاد و ولد آن ها باشید ، بله بره های کوچک و با مزه بازی را از دست ندهید.

هر یک از حیوانات بازی نیازمند توجه شما هستند. می توانید با آن ها بازی کرده و همچنین از وسایل بازی جذابی همچون ترامبولین برای سرگرمی آن ها استفاده کنید. در این بازی هر کاری که از دست تان بر می آید انجام دهید تا گوسفندانتان را خشنود ساخته و از سلامتی آن ها اطمینان حاصل کنید.