Little Commander 2 بازی “فرمانده کوچک” یک بازی سرگرم کننده و جالب برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سبک بازی های استراتژیکی بوده و توسط شرکت بازی سازی Cat Studio ساخته و پرداخته گردیده است. شایان ذکر است که این بازی سری دوم از این عنوان می باشد و تا به این لحظه موفق به کسب امتیاز ۴٫۲ از سوی کاربران اندروید سراسر جهان گردیده است.

این بازی در ادامه ی سری اول خود یعنی عنوان : Little Commander – World War II TD برای گوشی ها و تبلت های اندروید شما تدارک دیده شده است که می تواند با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده اش شما را ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندرویدتان سرگرم نموده و رضایتمند گرداند. نسل اول این بازی پر طرفدار ، به طور گسترده ای مورد تحسین مراجع و سایت های گوناگون قرار گرفت و توانست بیش از ۱۰ میلیون کاربر را در سراسر کره خاکی جذب نموده و بازی کنان بسیاری را مجذوب خود نماید. بعد از گذشت یک سال تلاش و زحمات شبانه روزی سازنده ی بازی ، هم اکنون شاهد انتشار این بازی در پلی استور هستیم و مفتخریم تا آن را در سایت اندرویدکده برای دانلود در خدمتتان قرار دهیم.

حال و هوای فوق العاده استراتژیکی و سبک برج دفاعی در این بازی موج می زند. بازی کنان باید در نقش فرمانده ، که یکی از سه نقش عمده و تاثیر گذار بازی است ، به چالش بپردازند. شما قرار است که در قالب ۶۰ مرحله ی مهیج با استفاده از استراتژی ها و ابر سلاح های در دسترس به دفاع از قلمرو خود مشغول شوید.

ویژگی های اصلی بازی :

– رابط کنترلی آسان و کاربر پسند

– حضور ۴ نقشه مختلف و ۶۰ مرحله ی انفرادی به اضافه مراحلی برای بازی به صورت مالتی پلیر

– حضور مود های مختلف در بازی

– ۱۶ نوع برج دفاعی در بازی تدارک دیده شده اند و هر کدام قابل ارتقا نیز می باشند