Amnesia: Memories

۲۲٫۹۹ دلار در گوگل پلی قیمت بازی!

امتیاز ۴٫۹ ستاره در گوگل پلی!

۱٫۳ گیگابایت حجم دیتای بازی!

Amnesia: Memories یک بازی فوق العاده زیبا و بی نظیر می باشد که توسط سازنده Gloczus برای اندروید منتشر شده است و دارای امتیاز ۴٫۹ ستاره در گوگل پلی می باشد. جالب است بدانید این بازی با قیمت بسیار بالای ۲۲٫۹۹ دلار در گوگل پلی به فروش می رسد که نسخه فول و خریداری شده آن را در اختیار شما قرار داده ایم تا نهایت لذت را از این بازی بی نظیر ببرید.

شما روزی از خواب بیدار می شوید و دیگر از ماه اوت به بعد هیچ چیزی به یاد نخواهید داشت! همه چیز را فراموش کرده اید و دلیل آن را نمی دانید دیگر هیچ چیز را همانند سابق به یاد نمی آورید. روابط شما با دوستان، خانواده و … همه و همه را فراموش کرده اید و دیگر زندگی خود را ندارید. پس از کمی پیشرفت در بازی با یک پسر عجیب به اسم جبار آشنا می شوید که به شما کمک می کند حافظه خود را کم کم بازیابی کنید و ببینید در گذشته چه اتفاقی برای شما افتاده است و دلیل این فراموش ناگهانی چیست.

دوست دوران کودکی شما اکنون وارد دبیرستان شده است و پیشرفت های بسیاری انجام داده است. او از زمان کودکی تاکنون دلسوزی های بسیاری برای شما انجام داده است و اکنون بسیار از شما مراقبت می کند و دلسوز ترین دوست شما به حساب می آید. اکنون شما باید داستان بازی را دنبال کنید و سرانجام ببینید آیا می توانید حافظه خود را بازیابی کنید یا خیر؟

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!