Darts 2015

یکی از بهترین بازی های دارت در دنیا برای اندروید ارائه شده است. بازی دارت ۲۰۱۵ داغ ترین و لذت بخش ترین بازی است. این بازی دارای محیط فوق العاده دقیق و با کیفیت سه بعدی است. شما می توانید از ۵ نوع دارت مختلف در ۶ سیبل متنوع از این بازی لذت ببرید. همچنین این بازی دارای آمار جامع و پیشینه پیشرفت در بازی است. این بازی دارای زوایای دوربین حیرت انگیزی است که برای تمامی سبک های بازی مناسب می باشد. سیستم نتایج و امتیاز بندی از تازه کار به اسطوره در صفحه پیشینه آماری، ۶ تخته دارت منحصر به فرد دارای رنگ های مختلف، پاسخگوی نیاز های تمامی بازیکنان خواهد بود.

در اتاق های مختلف دارت بازی کنید. دارت ها را به سمت یک سیبل پرتاب کنید و سعی کنید تا بیشترین امتیازات را بدست آورید. قبل از پرتاب به دقت هدف گیری کنید و سعی کنید که به خال ضربه بزنید. در این بازی هیجان انگیز اندروید، دقت و تمرکز خود را آزمایش کنید. در تورنمنت های مختلف شانس خود را امتحان نمایید و یا به تنهایی و ساکت در گوشه ای تمرین کنید. در بهترین زمان هدف بگیرید و دارت ها را پرتاب کنید. سعی کنید که ضربه به وسط هدف بخورد، البته این کار خیلی آسان نیست. دارت ها و سیبل های جدید را باز کنید تا بازی متنوع تر شوید. در اتاق خود، اداره، بار ها و مکان های دیگر دارت بازی کنید.

این بازی دارای اتاق های خصوصی است که شما می توانید با تمرین در تنهایی، بار و اداره مهارت خود را افزایش دهید.

شما می توانید با انتخاب حالت مورد نظر، یک مسابقه دارت را آغاز کنید. شما می توانید مهارت های خود را در اتاق جلسات، اداره و بار ها امتحان کنید.

ویژگی های اصلی بازی:

– گرافیک سه بعدی واقعی

– کنترل های ساده و حسی

– دارت ها و تخته های مختلف

– افکت های حرکتی و انیمه فوق العاده

– محیط سه بعدی

– تابلو امتیازات و افتخارات