Rise of the Zombie بازی “رستاخیز زامبی ها” یک بازی جالب و منحصر به فرد برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های آرکید و مرحله ای بوده و توسط استودیو بازی سازی Smartcloud Infotech ساخته و پرداخته گردیده است. این بازی از گرافیک جالب و خاصی برخوردار است که می تواند شما را ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندرویدتان سرگرم نماید. این عنوان از بازی های اندرویدی هم اکنون درفروشگاه گوگل پلی برای عموم کاربران در دسترس می باشد.

در یک بازی اکشن و سرعت عملی که در آن با دیوانگی تمام به کشت و کشتار می پردازید غوطه ور شوید و حس واقعی یک زامبی همیشه گرسنه به خون تازه ی انسان را داشته باشید. با استفاده از سلاح های عجیب و غریب به نبرد بروید اما این بار در غالب یک زامبی به استفاده از سلاح هایی چون : تبر ، هیزم شکن و ماشین مته و بسیاری دیگر به ماجرا جویی پرداخته و تجربه ی بی نظیری را در دیوایس های اندرویدتان به ارمغان آورید. در حال و هوای گرافیکی چشم نواز بازی انسان هایی را ببینید که توسط سلاح های قوی و انفجار های شما تکه تکه می شوند. همچنین قار هستید با آنلاک نمودن ابر اسلحه ها به مانند سلاح خطرناک دست زامبی ، انسان ها را به زامبی تبدیل کنید و به ارتش خود بیافزایید.

باید از سلاح هایی استفاده کنید که می تواند در کشتن انسان ها به کمک شما بیاید همچنین می توانید با کلیک بر روی آیتم های ویژه ی تدارک دیده شده موارد قابل مصرف را در دسترس خود قرار دهید.

ویژگی های اصلی بازی :

– امکان انتخاب از میان ۴ آواتار زامبی

– سلاح های متعدد و مرگبار و همچنین امکان ارتقا سپر ها و مین ها برای آن که بتوانید انسان ها را تکه تکه کنید

– کنترل آسان و رابط کنترلی کاربر پسند