Puzzle Forge 2 بازی “پازل کوره آهنگری” یک بازی زیبا ، سرگرم کننده ، و جذاب است که در سبک بازی های فکری و پازلی بوده و توسط شرکت بازی سازی Tuesday Quest ساخته و پرداخته گردیده است. شایان ذکر است که بازی از گرافیک طراحی شده ی جالب و چشم نوازی برخوردار است و با وجود سبک داستانی و گیم پلی سرگرم کننده خود توانسته است تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۲ از سوی کاربران اندروید سراسر جهان شود.

قهرمانان شمشیر های سوزان به کمک شما نیاز پیدا کرده اند. به عنوان آهنگر جدید قلمرو پادشاهی داستان بازی تمامی منابع تان و ابزار و مواد اولیه خود را بر روی میز کار بگسترانید و به استفاده از قوه ی خلاقیت خود برای ساخت سلاح های بسیار قوی و کارا در میادین نبرد ساعت های در گوشی ها و تبلت های اندروید تان به بازی و سرگرمی چالشی و لذت بخش مشغول شوید. شمشیر ها و اسلحه هایی را که با زحمت و دست رنج خودتان ساخته اید به قهرمانان و جنگ آوران فروخته و از آن ها تکه های طلا را به عنوان دستمزد دریافت کرده و با استفاده از طلا های به دست آمده تان به گسترش و افزایش مهارت ها و قابلیت های خود و آهنگری تان ، بپردازید. هر آن قدر که بتوانید در کار تان پیشرفت کرده و سلاح های قوی تر و کارامد تری بسازید می توانید قهرمانان و جنگ سالاران بیشتری را جذب کرده و روز به روز ترقی کنید.

ویژگی های اصلی بازی :

– امکان ساخت بیش از ۲۰۰۰ نوع از سلاح های منحصر به فرد و گوناگون به لطف سیستم سازندگی تدارک دیده شده در سری دوم از بازی پازل فورگ

– امکان اضافه کردن جواهرات و سفارشی سازی دستاورد های شما

– با استفاده از ورد ها و طلسم ها سلاح های تان را قوی تر نمایید