NinJump Rooftops بازی “پرش نینجا” یک بازی منحصر به فرد ، زیبا و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سبک بازی های اکشن دسته بندی شده و توسط شرکت بازی سازی Backflip Studios ساخته و پرداخته گردیده است. شایان ذکر است که علاوه بر گرافیک زیبای و کم نظیر بازی ، گیم پلی این عنوان نیز بسیار جالب توجه بوده و می تواند گزینه خوبی برای پر کردن اوقات فراغتتان در دیوایس اندروید شما باشد همچنین این بازی در حال حاضر در فروشگاه گوگل پلی دارنده نمره فوق العاده ۴٫۴ از سوی کاربران اندروید سراسر جهان است که نشان گر جذابیت هر چه بیشتر آن برای کاربران اندرویدی است.

در یک بازی اکشن و سرعت عملی به نام نینجامپ قدم گذارید و طعم اعتیاد آور بودن آن را با تمام حواس خود درک کنید. این بازی با وجود طرفداران میلیونی خود که در سراسر جهان گسترده شده اند و به گفته کاربران یکی از لذت بخش ترین بازی های اندروید بودن ، می تواند شما را ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندروید تان سرگرم نموده و اوقات خوشی را برایتان رقم زند.

هدف شما در این بازی جهش از روی پشت بام ها ، گریز از سد موانع ، شکست دادن دشمنان در مسیر ، و زنده ماندن تا جایی که می توانید ، است. برای بقای خود از روی موانع جهیده ، تکل رفته و بدوید و در مسیرتان سکه ها و کریستال های ارزشمند را جمع آوری کرده تا بتوانید قابلیت ها و توانایی های نینجایی تان را ارتقا دهید

ویژگی های اصلی بازی :

– تا جایی که در توان دارید به دویدن ، پریدن و تکل از موانع ادامه دهید

– در حین دویدن می توانید دشمنان را نابود کرده و توانایی های بی نظیری را به دست آورید

– امکان انجام پرش دوبل

– توانایی ها و آپگرید های جدید و نوین