Magicka بازی “مجیکا” یک بازی پر مخاطب و سرگرم کننده می باشد که در سبک بازی های ماجراجویی بوده و توسط شرکت بازی سازی Paradox Interactive ساخته و پرداخته شده است. شایان ذکر است که این بازی با گرافیک دو بعدی فانتزی و پویا توانسته است که طرفداران بسیاری را از سراسر کره خاکی جذب کرده و موفق به کسب نمره ۴٫۴ از سوی کاربران اندروید سراسر جهان در پلی استور شود.

پس از مدت ها انتظار بلاخره شاهد انتشار بازی مجیکا برای سیستم عامل اندروید هستیم. در این بازی نو آورانه قادر هستید با استفاده از سیستم دینامیکی خلق طلسم و جادو ، به ساخت و ابداع انواع افسون ها پرداخته و در حال هوای گرافیکیِ در سطح کنسول بازی ساعت ها سرگرم شوید. بدانید که با یک عنوان تقلبی و ساختگی که حاصل نیرنگ برخی از سازندگان است ، مواجه نیستید. در این بازی سبک نقش آفرینی و حقیقی را در دستگاه تان تجربه خواهید کرد.

می توانید با انجام حرکت هایی چون لمس کردن ، سوایپ کردن و … خط داستانی مختص به خود را تجربه کنید. در بخش مالتی پلیر بازی میتوانید با دیگر کاربران به بازی پرداخته و با استفاده از سحر و جادو آن ها را از صحنه روزگار برچینید همچنین می توانید به همراه دوستانتان به عنوار جادوگر همکار حتی به صورت کراس پلتفرم ، در سیستم عامل های مختلف به چالش گروهی بپردازید.

جادو های اختصاصی خودتان را در طول مراحل به آرامی مورد استفاده قرار داده و قادر هستید با کسب دستاورد ها و اکتسابات مختلف ، قدرت های ویژه ای نیز به دست آورید

ویژگی های اصلی بازی :

– قادر هستید عناصر مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و جادو های تلفیقی به وجود آورید

– کمپین جدید برای مود مرحله ای

– قابلیت کراس پلتفرم

– آیتم ها و امکانات جدید که کاملا در سیستم عامل اندروید بی سابقه هستند