بازی FarmVille: Harvest Swap عنوانی جذاب در سبک پازل میباشد که به تازگی توسط استودیو Zynga ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۱۴۷ هزار نفر امتیاز بالا ۴٫۴ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را در سراسر جهان تجربه نموده است.

همین حالا این بازی کشاورزی منحصر به فرد و تماما نو آوری را برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی تان دانلود کنید و ساعت ها به سرگرمی لذت بخش و شادی آور مشغول شوید. بازی در حال و هوای بازی های پازلی و ماجرایی است که با توجه به نمره ی بالای آن در پلی استور بدون شک رضایت شما را جلب می نماید. این بازی حاصل تلاش سازندگان بازی FarmVille می باشد که هم اکنون آن را در نسخه Harvest Swap برای پلتفرم اندروید تدارک دیده اند و با وجود پازل ها و معما های چالش بر انگیز و داستان دلپذیر خود یک بازی و یک سبک جدید در میان مشابهانش را برایتان به ارمغان می آورد.

بازی فوق در سبک عناوین پازل و Match-3 ساخته شده است و گیم پلی آن به صورت مچ کردن میوه ها و محصولاتی است که در مزرعه شما تولید میشوند. انوع و اقسام میوه ها و سبزیجات را در گروه های ۳ تایی و یا بیشتر با یکدیگر مچ کرده و آنها را جمع آوری کنید. با پیشروی در بازی مراحل و سطوح آن سخت تر خواهند شد. البته میتوانید از بوسترهایی که در طول بازی بدست می آورید در زمان های ضروری استفاده نمایید. با وجود قابلیت اتصال به فیسبوک میتوانید رکورد ها و امتیازات خود در هر سطح از بازی را با دوستان و یا سایر بازیبازان در سراسر جهان مقایسه کنید و در تلاش برای شکستن رکورد ها و امتیازات آنان باشید.