Japan Drag Racing

۳٫۹ ستاره امتیاز در گوگل پلی!

نسخه فول مود شده و آنلاک بازی!

Japan Drag Racing یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و نسخه فول و آنلاک آن را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید از تمامی آیتم ها و ماشین های موحود در بازی استفاده و لذت ببرید!

ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید، شب ها در خیابان های ژاپن تا می توانید سرعتی حرکت کنید و در مسابقات مختلف درگ که در سطوح مختلف شهر برگزار می شود تمامی تلاش خود را به کار ببرید تا حریفان را شکست دهید و برنده مسابقات شوید، شما باید دنده را به موقع عوض کنید و اجازه ندهید تا حریفان از شما جلو بزنند! با گذشت مراحل می توانید برای ماشین خود آیتم های بیشتر و حتی ماشین های جدیدتر و سرعتی تری بخرید و به مسابقه با رقیبان بپردازید!

مسابقات درگ در شب در خیابان های خالی و ساکت ژاپن حال و هوای خاص خود را دارد و تنها صدایی که به گوش خواهد رسید صدای موتور ماشین ها و تعویض دنده می باشد که جذابیت بازی را بیش از گذشته می کند! اگر شما هم به دنبال یک بازی مسابقه ای زیبا و جذاب می گردید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!