Clicker Heroes بازی “قهرمانان کلیکر” یک بازی فانتزی جذاب و سرگرم کننده می باشد که حاصل تلاش استودیو بازی سازی R2 Games بوده و هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی دارنده امتیاز ۴٫۳ از سوی کاربران اندرویدی سراسر جهان می باشد که امروز قصد داریم در سایت اندرویدکده آن را برای دانلود در اختیارتان قرار داهیم.

دانلود بازی قهرمانان کلیکر Clicker Heroes v2.7.1 اندروید - همراه نسخه مود + تریلر

Clicker Heroes android game

یکی از بازی های قدر شرکت Steam و PC browsers برای پلتفرم اندروید با ویژگی های جدید انتشار یافته است. در قالب یک بازی زیبای نقش آفرینی ساده ، برای وقت گذارانی و داشتن اوقات فراغت لذت بخش آماده شوید! سوار بر ماجرای بازی به گشت و گذار ملحق شوید. ماجرا و خط داستانی بیش از حد جالب در حال و هوای ساده و روان ، لبخند را بر لبانتان نقاشی خواهد کرد. حمله به هیولا های مختلف و امکان به کار گیری هیولا های قوی تر و قدرتمند تر در طول مراحل متعدد و قابلیت اعمال آپگرید های مختلف بر روی هر یک به منظور دستیابی به توانایی های ویژه شان در بازی تدارک دیده شده اند تا حس پیشرفت و تکامل را تا پایان بازی داشته و از انجام آن به هیچ وجه خسته نشوید. هیولا ها را برای جمع آوری امتیازات و طلا در ماموریت های گوناگون ، به زانو در آورید و غرق در جهان نو آورانه و خلاقانه بازی گردید.

دانلود بازی قهرمانان کلیکر Clicker Heroes v2.7.1 اندروید - همراه نسخه مود + تریلر

Clicker Heroes android game


ویژگی های اصلی بازی :

– امکان آنلاک نمودن میادین و قلمرو های فوق العاده پر تعداد در بین ۱۰۰۰ نوع مختلف از لوکیشن ها با شکست دادن هیولا ها و روئسای مراحل

– امکان استخدام و افزایش قدرت قهرمانان بیش تر با ویژگی ها و توانایی های منحصر به فرد و گوناگون

– امکان به کار گیری بیش از ۹ اسکیل مختلف در هر یک از ماموریت ها برای به کار گیری در نبرد

– قهرمان اصلی تان را به اوج ببرید تا پیشرفتتان تاثیر گذار و پر قدرت باشد

-حضور مود مالتی پلیر برای بازی با دیگر کاربران