Little Raiders Robin’s Revenge بازی “مهاجمان کوچک” یک بازی بسیار مهیج و جذاب در سبک بازی های نقش آفرینی می باشد که توسط شرکت بازی سازی پر آوازه ی Ubisoft Entertainment ساخته و پرداخته گردیده است و هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی با نمره ۴٫۴ در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار دارد.

روستای رو درختی خود را ساخته و مهاجمان تان را به سمت میادین نبرد رهبری نمایید. در یک بازی داستانی و جنگیِ منحصر به فرد با وجود پیچیدگی های جادویی و در سبک ماجرا های رابین هودی ساعت ها از اوقات فراغتتان را به بازی و چالش بر انگیز و لذت بخش اختصاص دهید. این بازی پر مخاطب و منحصر به فرد توانسته است تا کنون کاربران بسیاری را از سراسر جهان جذب نمایید و موفق به کسب تایید هایی از مراجع رسمی اندرویدی نیز گشته است.

داستان بازی از این قرار است که شما در نقش رابین که خانه و کاشانه اش را در یک آتش سوزی از دست داده است ، باید انتقام خود را از عاملان این اتفاق ناگوار بگیرید. آیا آماده هستید که در یک ماجرای خارق العاده ی جنگی در عین حال خطر ناک قدم نهاده و در با شکو ترین جنگل های پر تنش ، راه های پر پیچ و خم و شاهوارِ “Brightstone” به نبرد بپردازید؟! یک نقشه جنگی جذاب طراحی کرده و طبق آن پیش بروید همچنین در طول خط داستانی بازی قادر هستید قهرمانانی را پرورش داده و شاهد شکوفایی هر یک باشید.

ویژگی های اصلی بازی :

– حضور ۵ کلاس مختلف برای انتخاب : کمان گیر ها ، شمشیر زن ها ، کیمیا گر ها ، نگهبانان و کیف قاپ ها

– امکان آموزش روستاییان برای مبدل شدن به مهاجمان شجاع

– امکان استفاده از بهترین ساز و برگ ها برای تجهیز گروه تان

– کسب اکتسابات و متعلقات حماسی برای پیشرفت و شهرت اندوزی